Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 3 września 2014

Podsumowanie~ Lipiec/Sierpień 2014

Krótkie podsumowanie obu miesięcy:;)
Podsumowanie Lipiec
Przyrost na 31 dni: ok 1,5 cm  - mój nowy rekord;)))
Wypadanie: w normie;)
Przenawilżenie: brak
Przeproteinowanie: z 1 raz
Elektryzowanie się: brak
Puszenie: brak
Wspomagacze:
- Kuracja Floresan na dzień i noc: 27 razy - jednak stosowałam tylko wieczorem
-Olej na skalp Floresan: 4 razy -zapominam ciągle
Podcięcia: brak



Podsumowanie Sierpień
Przyrost na 31 dni: ok 1,0 cm - malutko
Wypadanie: zwiększone- niestety włosy wypadają bardziej  - mam tak co roku więc wiem czego się spodziewać
Przenawilżenie: dwa
Przeproteinowanie: raz
Nie doproteinowanie: dwa razy
Elektryzowanie się: brak
Wspomagacze:
końcówka: 
-Kuracja Floresan:9 razy
-Serum Floresan 13 razy
Podcięcia: -1,5cm
W sierpniu miałam za dużo na głowie- moje włosy bardzo ucierpiały, kolejne miesiące muszę się za siebie wsiąść;)

Na chwile obecną moje włosy metodą mierzenia od czoła mają ok 100 cm
Czyli od czubka: ok 87 cm
Niech rosną ponieważ, nie czuje jeszcze ich długości przez cieńsze końce które pamiętają rozjaśniacze.
W przyszłym roku planujemy ślub więc wolałabym nie podcinać ich za bardzo ze względu na mały przyrost. Marzą mi sie długie falo-loki;)

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Takie włosy to najpiękniejsza ozdoba podczas ślubu:) Na pewno będą się pięknie prezentowały podkręcone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ech chciałabym mieć takie kudełki jak Twe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie długaśne!
    Racz nas częściej ich zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń