Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

piątek, 5 września 2014

SIERPIEŃ~włosowo...

Kilka zdjęć z minionego miesiąca
Głównie mój PINTEREST

Węgry -Komarom zlot samochodów amerykańskich : 
Dwa dni na pełnym słońcu (spaliśmy pod namiotami ) 30 stopni ciepła. 
Moje włosy tylko odrobinę przesuszone ponieważ, zabezpieczyłam je bardzo dobrym produktem - wkrótce zrecenzuje;)





Troche tez z instagrama:

W BDH:

Z warkoczem na grzyby;)
Mój nowy rozkloszowany płaszczyk<3

Pozdrawiam


17 komentarzy:

  1. Jejku jakie one długaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, gdzie można kupić taki płaszczyk?? zakochałam się<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niewiem, ja kupiłam od vintedzianki. Jest z TOPSHOP;)

      Usuń
  3. Płaszczyk świetny :) a włosy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak aniołek :)
    A płaszcz jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. rany juleek! co z długość *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, podziwiam i dążę do tego ;) ! gdyby nie okropna fryzjerka to bym była bliżej celu ale rzadko fryzjerzy słuchają klientów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! jestem pod wrażeniem długości włosów:)) szkoda tylko, że są wystopniowane, równa tafla włosów tej długości wyglądałaby jeszcze lepiej- oczywiście to tylko moje zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są wystopniowane one tak rosną. Jedne szybciej drugie wolniej. Nawet jakbym obcieła na równo to i tak tafli nie będę mieć bo mają tendencje do delikatnego falowania a z tyłu i tak będzie rósł ogon;) Taki urok;)

      Usuń
  8. Cudowna sukienka na pierwszych zdjęciach (w sumie płaszcz też!). Zazdroszczę tak długich włosów! Moje już chyba osiągnęły swój limit długości, a chciałoby się więcej i więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo, moze za jakiś czas znów urosną;)

      Usuń
  9. Witaj :)
    Jeśli twój blog potrzebuje odświeżenia wyglądu lub chcesz kompletnie, go zmienić? Nie czekaj, pisz śmiało. Zajmiemy się tym dla Ciebie.
    https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl

    OdpowiedzUsuń