Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

piątek, 10 sierpnia 2012

Skrzyp Optima

Byałam w Biedronce i zakupiłam skrzyp i pokrzywe w tabletkach:
W opakowaniu znajduje się 80 kapsułek.
W każdej jest 25mg ekstraktu z skrzypu polnego i 10mg ekstraktu z pokrzywy.




Dla mnie tabletki są wielkie - wyglądają jak antybiotyk;p

Porównanie do witaminy C i magnezu które biorę.
Pisze max 2 tabletki dziennie, będę brała jedną przez 3 tyg. Potem przerwa. 
Zobaczymy jakie da efekty oby pozytywne:)
Myśle czy nie pić przez ten czas pokrzywy, bo po co jak w suplemencie będzie.
Lubię smak parzonej pokrzywy więc ciężko będzie;p


Nie lubię brać tabletek, o witC i magnezie często zapominam, mam nadzieję że będę systematyczna :)

Pozdrawiam:)

16 komentarzy:

  1. na mnie suplementy działają dopiero po dwóch lub trzech miesiącach użytkowania:D Łykam skrzy-pokrzywę na zmianę z piciem ziółek ;) Daj znać jak efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak że jeżeli po tyg nie zadziała coś to w ogóle nie działa. Z kosmetykami podobnie, jeśli po pierwszym razie nie są dobre efekty - już nie będą.;]

      Usuń
  2. nie lubię brać żadnych tabletek;/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam zamiar je kupić ale w mojej biedronce nie było-.-

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie łykam CP, a o tym nie słyszałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obecnie pije codziennie musujace tabletki z multiwitaminą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie smakują, jedynie jak są zalane bardzo zimną wodą jako napój chłodzący;]

      Usuń
  6. Mam te tabletki, właściwie to miałam bo już tylko 4 sztuki zostały...schodziły w moim odczuciu baardzo wolno(brałam 2szt dziennie), mają taki aromat mocny więc ciężko mi się przełykało, jednak wolę herbatkę :] na moich włosach nie zrobiły szału niestety...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jak ostatnio byłam w Biedronie,to zaciekawiły mnie te tabsy :P Nie kupiłam ich,bo akurat piję teraz pokrzywę,więc stwierdziłam,że chwilowo są mi niepotrzebne.Czekam na twoją opinię o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się trochę bałam je kupować, Biedra to nie apteka... czekam na Twoje efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie lubię łykać tabletek, daj znac jak sie spradwzaja

    OdpowiedzUsuń
  10. na mnie suplementy nie działają, dlatego piję miksturki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też biorę wyciąg ze skrzypu i pokrzywy :) Mam nadzieję, że zadział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od kilku dni też biorę te tabletki, planowałam 2x dziennie tak jak jest zalecane, ale z moją pamięcią kiepsko, więc raczej jest to 1x dziennie ;P strasznie cięzko się je przełyka :/ są za duże i mają dziwny posmak :/

    pozdrawiam :)

    Btw, Twoje włosy mnie inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi sie wydaje ze dziala biore 2 tydzien wlosy nie wypadaja tak jak wypadaly zeby tylko pomoglo;[

    OdpowiedzUsuń