Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

piątek, 31 sierpnia 2012

TAG - 7 prawd o mnie

Zostałam otagowana od zwłosem :) -Dziękuje:)

1.Kocham ogromna miłością konie, od małego pragnęłam i pragnę do dziś mieć własnego wierzchowca:) Kto wie...może się spełni:)
Narzeczony obiecał, zobaczymy czy się z tego wywiąże:))

2.Moja pasją jest rysunek i malarstwo. Często wykonuje dzieła na zamówienie, fascynuje mnie też japoński styl rysowania - manga. Mam obklejony cały pokój moimi rysunkami mojej własnej postaci :)
Moje dzieła możecie zobaczyć po kliknięciu obrazka Moja twórczość.
Nagłówek wykonałam sama z mojego własnego rysunku (kredki + czarny żel pen)+ pomoc siostr ( nie znam się na PS)

3.Co za tym idzie kocham japoński styl ubierania: zakolanówki, krótkie spódniczki, kokardki, wstążki..:)

4.Jedynym zwierzęciem jakiego się boje jest pająk. Kocham wszelkie węże, żaby, jaszczurki...:)

5.Studiuję edukację wczesnoszkolną i przedszkolną, kocham małe dzieci, są takie szczere i bezpośrednie. Marzę o trójce swoich pociech w przyszłości:)
Przez to lepiej dogaduje się z mężczyznami (niż kobietami) bo w końcu to są takie ,,duże dzieci'':)

6.Mam 3 rodzeństwa - same siostry:) No i narzeczonego z którym jestem 3 lata.:)

7.Uwielbiam żywe kolory zwłaszcza: zieleń i żółć. Lubię też biel.

Wiele osób już miało ten tag na swoim blogu, jeżeli chcesz zapraszam do zabawy:)
Pozdrawiam:)





9 komentarzy:

  1. Podoba mi się wpis o mężczyznach :P
    Żaby i jaszczurki są ok....ale za uwielbienie do węży podziwiam :) Ja tam się boję :)
    P.s.
    Oglądałam Twoją twórczość-ciekawe obrazy, podobają mi się portrety, szkice z końmi i ten Jessy :)Chciałabym mieć taki talent....

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lepiej dogaduje sie z facetami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż... weszłam w posiadanie swego czasu książki o wdzięcznym tytule: "jak mówić, żeby dzieci słuchały, jak słuchać, żeby dzieci mówiły". Postanowiłam wykorzystać przedstawione tam rady na swoim mężu i... naprawdę działa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym że mężczyźni to duże dzieci zgadzam się w 100% :D Do niedawna w to nie wierzyłam,ale ostatnio niestety się przekonałam,że to prawda :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo lubię zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń