Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

sobota, 25 sierpnia 2012

Olejek do masażu `Migdały i papaja`

Rossmann, Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`)

Moja opinia:
Opakowanie:
Ciężka szklana buteleczka, z skraplaczem, trzeba ,,wytrząsnąć'' na rękę by kropelki olejku wydobyć,  ale widać ile olejku zostało
Zapach
Bardzo ładny, podobał mi się i podoba nadal
Konsystencja
Typowo olejkowa, żółty kolor
Cena/dostępność
Rossman/ok14zł
Efekty
Minusy:

Na włosy:
Niestety moje włosy go nie polubiły. Był 2 olejkiem jaki zakupiłam, ale niebieski BD lepiej się sprawował. Dlaczego? - Podczas nakładania go na pasma włosów ( czy suche, czy mokre, czy na odżywkę) ,,wyciągał i wyrywał mi włosy'' po prostu był zbyt ciężki dla moich włosów. W przypadku innych olejków jakie mam tego efektu w ogóle nie ma - wyciągnę może dwa włosy, a przy Alterze - mnóstwo, przy każdym nakładaniu na pasma;/ Co do działania? - trudno mi powiedzieć bo zrezygnowałam solo z niego, dodawałam po kilka kropli do mieszanek innych by jakoś go skończyć
Na twarz:
Uwielbiam smarować moją suchą twarz olejkiem. Początkowo BD niebieski mi służył, ale potem przesuszał, dodałam właśnie do niego Alterę ale wyskoczyły mi po nim lekkie krostki;/ Więc też mi nie służy;/ Teraz rządzą migdały:)
Plus:
Na rzęsy:
Tu spisał się znakomicie:) Może za sprawą rycyny? Pogrubiły się i nie łamały:) Tutaj był post o nich, wtedy właśnie go stosowałam:)
Podsumowując:
Wiele blogerek go chwali jak i inne olejki z tej serii, podobno  mają je wycofywać... U mnie Altera znów nie spisała się na włosy niestety, ubolewam nad tym bo ma super skład a efektów zero. Jedynie moje rzęsy i brwi jej dziękują:)
Czy kupię ponownie:
Niestety nie, mam jeszcze jakieś 1/4 opakowania tyle starczy na rzęski na jakiś czas;)

Pozdrawiam:)


24 komentarze:

  1. U mnie na wlosach też jakoś kiepsko daje radę, ja nie czuję efektów, wolę treściwsze oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony olejek Alterry, moje włosy ładnie nabłyszcza, ale podobnie jak Ty trochę ich sobie wyrwałam przy nakładaniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiem czemu tak się dzieje;/ Inne olejki tego nie robią.

      Usuń
  3. świetnie pachnie ale u mnie też się niestety nie spisuje, stosuję go na końcówki ale nie daje żadnych efektów. Pomyślę, czy nie używać go tak po prostu do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam go na włosach :D kocham ten zapach *.* muszę koniecznie wypróbować na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie stoi w szafie i czeka na swoją kolej, ale uwielbiam te z alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie zadział u ciebie, sama nie próbowałam, ale czytałam masę pozytywnych opinii na jego temat. / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam brzoza i pomarancza :-) na rzesy mowisz ? Dobry pomysl sprawdze na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go uwielbiam ! Moje włosy bardzo go lubią :) Mam jeszcze brzoza i pomarańcza, ale on gorzej spisywał się na moich włosach, więc zaczęłam stosować na twarz i tam jest wspaniały :) Rano jak się obudzę mam taką miękką i nawilżoną twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejków alettery jeszcze nie testowałam, bo jakoś nie mam czasu zahaczyć o rossmana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, skoro ostatnio Twoje włosy lubią to co alkoholowe to myślałaś może o płukance z amolu? ma w sobie w sumie dużo ziół, ja się zastanawiałam, ale właśnie alkohol mnie przeraził trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy pomysł, Dziękuję:) Muszę spróbować gdy tylko go dorwę:)

      Usuń
    2. Nie ma za co, jak już wypróbujesz to daj koniecznie znać jak efekty!

      Usuń
  11. szkoda, że Alttera do włosów u Ciebie się nie sprawdziła... kolejny dowód, że nie wszystko wszystkim pasuje, bo ja wręcz przepadam za ich olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie prbówałam żadnego z alterrowych olejków, a czaję się już z pół roku :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i na włosiu moim działa przeciętnie.Na końcówki jest jednak niezastąpiony,bardzo dobrze dogaduje się z silikonowym zabezpieczaczem po myciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie na włosy ta wersja też się niestety nie sprawdziła, nie widzę po nim żadnych rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym go wypróbowała ;)ciekawa jestem jak to jest, że u jednych sprawdza coś się sprawdza a u innych nie hmmm... coś na pewno kupię z alterry PS: co powiedziałabyś na wzajemne obserwowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie go zakupiłam i mam ochotę przetestować na swoich włosach ;-)

    OdpowiedzUsuń