Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 22 sierpnia 2012

Maska do włosów łopianowa - wzmacniająca (bez PEG i parabenów)

Maska łopianowa zamówiona na Bioarp.pl
 Moja opinia:
Skład ze strony Bioarp.pl

Opakowanie:

Tradycyjny słoiczek, w środku znajduje się dodatkowo przykrywka, dobrze się zakręca i odkręca nawet mokrymi dłońmi
Zapach:
Bardzo mi się podoba, taki delikatny
Konsystencja:

Dla mnie osobiście gęsta, bardzo dobrze się rozprowadzam nie spływa z włosów

Efekty:


Plusy:

Na całe włosy:
Niestety moje końcówki jej nie polubiły, trochę były spuszone, może przez zioła które jakoś nie lubią szczególnie

Na skalp:
Sprawdziła się idealnie, wmasowywałam ją na skalp i zostawiałam na ok 30minut, używałam również na 1-2minutę ale efekty są dopiero po dłuższym trzymaniu na głowie:

-ukoiła skórę głowy - była dobrze nawilżona, cebulki nie bolały nawet gdy nosiłam kucyka
-wzmocniła cebulki
-włosy ładniej błyszczały,(u nasady)
-nie miałam problemu z rozczesaniem,
-a co najważniejsze zmniejszyła wypadanie - nie spektakularnie ale zmniejszyła, po jej użyciu nie wypadało mi tak dużo włosów
- wydajna wkońcu ma 300ml
-nie obciążyła
-nie wzmogła przetłuszczania.
-nie podrażniła chodź bałam się trochę tylu ziół
-nie spowodowała przesuszu czy łupieżu
Minusy:
- może dostępność - jedynie przez internet mam możliwość

Stosowałam ją non stop, co mycie.
Zdjęcie z góry , wieczko i ile zostało:)

 

Ma ładny delikatnie różowy kolor:)
Została mi ok. połowy.
Sprawdzałam pod światło bo opakowanie nie jest przeźroczyste jak sami widzicie:)

Czy polecam?
Owszem, u mnie spisała się b.dobrze, zaszkodzić raczej nie zaszkodzi z tak naturalnym składem:) Może nie daje extra super efektów i WOW ale u mnie spisała się bardzo dobrze:)

Pozdrawiam:)



11 komentarzy:

  1. Właściwie myślałam o zakupieniu nowej maski, może skuszę się właśnie na tę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała z tej serii drożdżową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie fajna :D Ogólnie kuszą mnie rosyjskie kosmetyki,ale bardziej skłaniałabym się ku drożdżowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę ją zamówić, jednak mam już półkę pełną nietkniętych odżywek i ta musi poczekać aż inne zrobią jej miejsce.
    Bardzo podobają mi się Twoje włosy, widać, że zadbane :)
    Pozdrawiam,
    Blond and wavy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja teraz właśnie testuję drożdzową zobaczymy która będzie lepsza:)

      Usuń
  5. Skusiłam się na drożdżową tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wypróbuje tą maskę :) Moja się mi kończy to może ta akurat się spisze ?

    OdpowiedzUsuń
  7. A Ja na tą maseczke się czaje,czaję.....kupię!

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam drożdżową, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń