Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Serum Biovax A+E

 L`Biotica, Biovax A+E, Serum wzmacniające


Moja opinia:

Opakowanie:
Poręczna buteleczka, wygodny aplikator, dostajemy tyle produktu ile chcemy

Zapach:
Dla mnie nie wyczuwalny, delikatny, nie rażący

Konsystencja:
Żelowa, przeźroczysta

Efekty:
Ja używam  serum  wyłącznie na końcówki, po to go kupiłam jako zabezpieczenie moich łamiących się końcówek.
W końcu posiada silikony które u mnie właśnie taką jedynie rolę odgrywają:):
Plusy
-łatwo się nakłada
-jest bardzo wydajny i to baaardzo
-skutecznie zabezpiecza
-nie skleja włosów
-końcówki są gładkie, błyszczące
-wizualnie poprawia ich wygląd
-taką malutką buteleczkę włożę wszędzie

Minusy:
-dostępność , ja kupiłam na internecie (nie spotkałąm sklepów SuperPharm na podbeskidziu)
-moje włosy znów się przyzwyczajiły, więc działą tylko na 2 dzień, potem znów musze nałożyć- więc działanie na krótka metę, jednorazowe
-butelka mogłaby być przeźroczysta bardziej

Czy polecam?
Owszem, jako zabezpieczenie końców u mnie narazie jest nr.1. Działą lepiej niż Jedwabie Biosilk, CHI czy Serum Rzepa - które skleja na początku mokre jeszcze włosy.
Pozdrawiam:)



15 komentarzy:

  1. mam te serum ale na razie nie uzywam bo olejuje wlosy i prowadze kuracje bezsilikonową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i uwielbiam laczyc z olejem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wykończę jedwab z biovax to będzie to mój kolejny zakup:D

    OdpowiedzUsuń
  4. chce go wypróbować na końcówki, ale na razie mam zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze go nie miałam :) Ale narazie zabezpieczam końce olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm jak tylko skończy się moje serum z joanny to na pewno wypróbuję biovaxa:)
    P.S.
    Ja też jestem włosomaniaczką od maja tego roku i też jasnowłosą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko próbkę i pamiętam,że to serum było całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To również mój numer 1 jeśli chodzi o zabezpieczanie końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widziałam w zwykłej aptece!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkąd używam to serum z biovax nie mam problemu z łamiącymi się końcówkami. Angel-a możesz go dostać na galeriakosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń