Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

sobota, 18 sierpnia 2012

Fryzura XIV

Wiele blogerek robiło tego oto koka, pora na mnie:D
Nie było łatwo - zbyt długie i nie wychodził za pierwszym razem, jakoś dałam radę, a siostra dotykając powiedziała ,,Jakie masz miękkie włosy, nie wiedziałam że takie można mieć'' - :D Ale mnie zmotywowała:)
Wyszedł bardzo duży bo taką skarpetę mamy:)
Ja:
Jakość zdjęć nie bardzo - uczę ją robić dobrze zdjęcia i szukać światła:)
 Siostry mimo, że ma krótsze włosy, wyszedł większy bo ma ich więcej (grube i zdrowe ostatnio jej podcinałam:) ) i falowane:)
I oczywiście się świecą bardziej ale to  też wina lampy która się włączyła:)
Siostra:
Miałyśmy ubaw:D
Pozdrawiam:)

29 komentarzy:

  1. Piękne wam wyszły a siostra prowadzi pielęgnację silikonową czy bez silikonową ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona używa tylko szamponu z biedronki z SLS nic więcej, ma zdrowe włosy ;] Nie lubi nawet się czesać więc co dopiero inne;p

      Usuń
    2. pewnie szamponu i odżywki w jednym? moja kuzynka też używa szamponu i odżywki w 1 z SLS i silikonami z Biedronki i ma piękne,długie,zdrowe włosy:)
      chociaż czy można o włosach przykrytych silikonami powiedzieć,że są zdrowe?:)

      Usuń
    3. Właśnie nie, bo twierdzi że jej sie nie chce, używa co jest w łazience ,czyli szampon Natei któryś - do przetłuszczających zazwyczaj, taki mam kupuje, i nic poza tym. I trze włosy ręcznikiem O.o jak to widzę to mnie skręca . Jej to obojętne, maja rosnąć bo chce warkocza mieć długiego i tyle. Dałam jej odżywkę ale ona mówi ,,że ma to gdzies i nie będzie się męczyć i tak spina tylko kucyka''. Ale dała się przekonać na podcinanie końców - rozdwojone jak nie wiem - ostatni raz obcięła 2 lata temu, więc tyle na razie mojego sukcesu w nakłanianie jej do dbania o włosy;p

      Usuń
    4. Co do silikonów- racja, na pewno pod spodem nie są zdrowe. Siostra ma zdrowe bo nigdy nie farbowała i nic nie robiła chodź ostatnio chce zrobić ombre;] Ma zdrowe włosy więc nic jej nie szkodzi. A jak wypadają to mówi ,,tak mam ich za dużo'';] Zazdroszcze jej tej objętości;]

      Usuń
  2. Wasze koki to jak drugie glowy, takie wielkie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam go<3 ale mój jest połowę mniejszy:D robię na stopce:D nie mam "normalnych" skarpetek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. hoho wielkie macie te koki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ale piękne włosy!!

    ( zapraszam wszystkich na : wlosowe-marzenia.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie Wam wyszły ;D
    chociaż mi się te koczki jakoś zbyt bardzo nie podobają. wolę zwykłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz cudownie gęste włosy więc Twój napewno wyglądałby super, Mój nie za bardzo mi się podoba gdy robię normalny;]

      Usuń
  7. Mnie twój błysk już na miniaturce zdjęcia zachwycił, bo zwykle blond włosy aż tak się nie błyszczą ;) A nie wiem czy komuś ten kok mały wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;] No zależy od wypełniacza, następnym razem na mniejszej skarpecie zrobię:) To był mały eksperyment;]

      Usuń
  8. mi nigdy nie wychodzi ten kok, mam chyba za cienkie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :D mi zawsze z tego koka coś wyłazi ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z każdej fryzury, włosy lubią wypadać i być wolne;D

      Usuń
  10. Wow jakie duże:D Uwielbiam takie koczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie te koki :D Podobają mi się,też przymierzam się do zrobienia takiego tylko coś mi nie wychodzi.Ty i twoja siostra macie śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Macie z siostrą piękne włosy!
    Nie można oderwać wzroku!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszedł super! Ja też muszę w końcu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, ze na tak dlugich wlosach dalas rade sama zrobic takiego koka, ja wczoraj probowalam i nic z tego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoich byłoby ciężko są bardzo gęste. Moje są cienkie a tez miałam problemy.

      Usuń
  15. Ten kok o wiele lepiej wygląda nieco wyżej

    OdpowiedzUsuń