Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

czwartek, 23 sierpnia 2012

Eliksir Green Pharmacy, ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych

Elfa, Green Pharmacy, Eliksir ziołowy w sprayu do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych
Moja opinia
Opakowanie
Butelka z dobrego plastiku z dobrym atomizerem, przyciemniana, widać ile produktu zostało
Zapach
Ziołowy, czuć rumianek
Konsystencja
Wodnista
Cena/dostępność
Rossman, inne drogerie/ kupiłam za ok. 7zł
Efekty
Plusy
Niestety ten produkt mnie rozczarował;/ Mimo wielu dobrych recenzji, nie spisał się:(
Plusów nie dostrzegam, może butelka i atomizer który się nie psuje
Minusy
Bardzo przesuszył mi włosy, psikałam nim długo nie wiedząc że to on powoduje przesusz;/ Gdy go odłożyłam problem znikł. Najwyraźniej zbyt duża ilość ziół, zwłaszcza rumianku który strasznie przesusza mi włosy;/
Na skalp: Też nie dał rady, przesuszona skóra głowy, lekki łupież. 
Podsumowując
Zioła w mgiełce nie nadają się na moje włosy;/ Lepiej o dziwo działa alkohol - który ich nie przesuszył ani razu ( np. Mgiełka Radical go ma)
Czy kupie ponownie?
Niestety nie;/ Resztę doleję do Radicalu który na skalp się nadaje tylko po myciu bo przetłuszcza gdy psiknę na 2 dzień po myciu na skalp - może się zrównoważą. Albo po prostu jak Loveyouamy zastosuję jako płukankę:) Atomizer zawsze się przyda:)
Pozdrawiam:)

12 komentarzy:

  1. wszędzie jest,a ja nie mogę nigdzie go znaleźć;<

    OdpowiedzUsuń
  2. moje by tez wysuszył w koncu ziołowy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go,ale na razie grzecznie czeka na półce.Trochę przeraża mnie ta pojemność...nie wiem czy zdołam go wykończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oby u Ciebie się sprawdził:) ( miałam błąd)

      Usuń
  4. Szkoda, że nawet na skalp się nie sprawdził. Ja mimo wszystko zamierzam go wypróbować, jednak na razie nie ma go w żadnym Rossmannie w moim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo o nim czytam i ciągle nie jestem do niego przekonana i wątpię, czy go kiedykolwiek wypróbuję. Nawet gdy widzę go w Rossmannie, jakoś nie mam ochoty wziąć go i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się jedynie podoba butelka, która słuzy do jantara obecnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z dobrego plastiku więc na pewno się przyda:)

      Usuń