Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

piątek, 29 grudnia 2017

Aktualizacja włosowa 2017~grudzień

Po długiej nieobecności przychodzę z aktualizacją włosową -wreszcie udało się zrobić zdjęcie. W okresie zimowym są bardo spuszone, suche i kłopotliwe więc ciągle (z wyjątkiem niedziel i świąt) nosze je spięte dla wygody i zdrowia oczywiście.
Moje włosy:

  • dalej niestety nie robią na mnie wrażenia , długości nie odczuwam;( 
  • gęstość bez zmian -średnia krajowa
  • podcinam regularnie co miesiąc po 1cm, czasem zdarzy się po 4cm ;) dlatego ich długość prawie się nie zmienia, ale to dla ich zdrowia
  • dalej marzy mi się linia prosta jednak przy moich włosach jest to możliwe dopiero gdy włosy boczne(że tak je nazwę) uzyskają długość równą tym z tyłu głowy
Kiedyś ktoś zapytał mnie dlaczego naraz nie obetnę kilku cm, wtedy będę miała ładnie równo obcięte włosy na długi czas?

Moje włosy nie rosną równo. Owszem udaje się im zachować namiastkę prostej linii ale tylko tym z tyłu i tylko wtedy gdy podcinam regularnie co miesiąc ~1cm
Gdy podetnę 5cm  a potem nie obetnę, chociaż 1 cm w następny miesiąc, to wtedy robią co chcą i znów tracę linię prostą jak i długość włosów. 
Dlatego moją sprawdzoną metodą jest obcinanie co miesiąc, wtedy łatwiej jest mi kontrolować ich stan ;)

Ufff jak jakieś pytania proszę śmiało pytać, chetnie odpowiem;)
Zapraszam



 
Kilka zdjęć z roku 2017
 

  

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Z tak długimi blond włosami pewnie wiele czasu poświęcasz na ich pielęgnację. Takie włosy mają tendencję do puszenia się i wysuszania. Wydaje mi się, że w tym przypadku olej ryżowy i od czasu do czasu odżywki proteinowe dałyby dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Długość Twoich włosów zawsze robi na mnie duże wrażenie :) Osobiście uważam że włoski są w dobrej kondycji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff! Już myślałam, że porzuciłaś bloga a dopiero co go znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie włosy jednak trochę za długie - nie do końca rozumiem fenomen aż takiej długości, ale figura piękna ;]

    OdpowiedzUsuń