Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 8 sierpnia 2012

Dostawa

W końcu przyszła moja paczka z Bioarp.pl:)
Zamawiałam przez konto lubego by przyszła tu a nie do mnie do domu:)
Co my tu mamy?:
1.Maska do włosów drożdżowa - pobudzenie wzrostu (bez PEG i parabenów)-wkońcu ją wypróbuje:)
2.Naturalny ziołowy lotion do włosów - wzmacniający-sprawdzę jak będzie się sprawować jako wcierka:) 
3.Balsam ziołowy gęsty - do włosów cienkich i osłabionych-na dokładkę na długość włosów
Nie mogę doczekać się efektów:) 
P.S. Maska łopianowa rzeczywiście wzmacnia po paru użyciach widzę mniej wypadających włosów:)
I to nawet po farbowaniu odrostów! A ostatnio właśnie po farbowaniu wypadały:D
Wkrótce zrecenzuję bo chcę zacząć drożdżową:)
Pozdrawiam:)

15 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję ;)
    Kiedy kolejna fryzurka ?
    Uwielbiam patrzeć na twoje włoski :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. OO a ja własnie kupiłam maskę łopianową mam nadzieję że będe zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, czy ja mogłabym sobie zapożyczyć od Ciebie ten pomysł z pisaniem na boku bloga tego "kilka ważnych informacji" ?

      Usuń
    2. Dziękuje, bardzo mi to pomoze:))

      Usuń
  3. z chęcia bym wypróbowała te maseczki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym którąś z nich mieć! czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie ta drożdżówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sklep ten mam w zakładkach i jak tylko nadejdzie przypływ gotówki to na pewno zainwestuję w którąś z masek ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na recenzje, tym bardziej, że pomogła na wypadanie :)
    chętnie bym przygarnęła, bo nie mogę się tego problemu pozbyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podpasowała mi ta maska drożdzowa :(
    + jesli jestes chętna to zapraszam do akcji :
    http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/08/akcja-z-reki-do-reki-czyli-wymienmy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te kosmetyki, sama bym chętnie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka maska na pobudzenie wzrostu włosów by mi się przydała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same fajne kosmetyki! Zazdroszczę maski drożdżowej,tyle o niej słyszę,a na razie nie mam możliwości zamówienia :(

    OdpowiedzUsuń