Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

czwartek, 16 sierpnia 2012

Hair Project nr.9


Hair Project nr 9, Ulubione Akcesoria
 Oczywiście kolorowe gumeczki i spinki:)
 Wsuwki: czarne żółte i białe:D
 Wstążki! Kocham je, zaplatam często do warkoczy, pokaże wam wkrótce:)
 Opaski:) Brakuje tu takiej z sztucznych włosów warkoczowej:)
 Grube gumki :)
Kokardki, motyle kwiaty:)Uwielbiam kolorowe:)


No to by było na tyle:)
Pozdrawiam:)

P.S. Od 16.07-16.08 odrost na grzywce wyniósł 1,5cm! Huraaa!:D Wkońcu ruszyły tak było z biedą 1cm:)

13 komentarzy:

  1. ależ arsenał:D jak byłam małą dziewczynką to też tyle miałam:D:D a teraz do wszystkiego używam takich gumek jak ty masz na przed ostatnim zdjęciu w kolorach beżu :P a żeby poradzić sobie z grzywką, którą usiłuję zapuścić spinka z h&m czarna... :D do koka, gruba jedwabna albo welurowa gumka - cały mój zbiór:D Nie jestem zbieraczką takich cudów:D Poza tym wszystko gubię:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie bajery:D Jak byłam mała w ogóle nic nie używałam może jedna gumke miałam, to teraz mi odbija:)

      Usuń
  2. ile tego! :)
    ja ograniczam się do czarnych wsuwek, gumek i opasek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też potrzebuję "warkoczowej" opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kolorowo :)
    koniecznie pokaż jak zaplatasz wstążki w warkocze, kiedyś chciałąm u siebie, ale mi nie wychodziło

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ja mam jedynie jedną spinkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam żółte wsuwki! Mam ich cały zapas bo szybko mi się gubią;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo tego masz! :) Ja mam tylko parę gumek i spinki.Te wstążki są słodkie,pokaż je na warkoczu :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jedyne czego mam zawsze dużo to czarne wsuwki, gumki to na lekarstwo u mnie uświadczysz ;) Sama je sobie robię ;) Posiadam jeszcze jednego "koguta" z zębami od zielonej szkoły ,dwie klamry do niego i przesłodkie spinki kociaki, zielonego i żółtego ;D Już wiadomo, czemu używam samych wsuwek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama robisz? super:) Wsuwki są i tak genialne, można nimi łątwo włosy spiąć:)

      Usuń