Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

piątek, 29 czerwca 2012

Rzęsy i Brwi:)

Post mniej włosowy, a jednak o włosach - tylko innego typu.
Już od 5 lat farbuję włosy na blond. Z natury (co widać po odrostach) jest ciemną brunetką - dziedziczenie po ojcu , przypuszczam że zostałabym szatynką jak mój ojciec.
A co z moimi brwiami i rzęsami? No więc są czarne! i  to jak smoła!
Moje blond włosy bardzo kontrastują- zwłaszcza z brwiami, bo rzęsy to wiadomo, dużo kobiet je maluje na czarno, więc żaden ewenement, więc ,,na szczęście'' mam grzywkę, która je zakrywa ( brwi oczywiście).

Niektórym może się to nie podobać, ale trudno ja się do tego bardzo przyzwyczajałam,  a wręcz jestem dumna z moich czornych brwi;p
Mam jeszcze białą cerę to już w ogóle niezły kontrast:)
Przepraszam za zaczerwienione- jeszcze Niveą nie posmarowane, a mi strasznie się oczy przesuszają od byle czego, więc muszę codziennie je smarować bo bym nic nie widziała kompletnie.
Musze jakie krople zakupić.
Oto one przed depilacją:





W dzieciństwie ich nienawidziłam bo zrastały mi się na środku.Kto wie teraz też mogłyby to zrobić gdybym ich nie wyrywała.

I po:
 


I te zakola pod oczami - dziedziczne, tez po ojcu nie da rady nic z nimi zrobić, trudno:)
Pierwszy raz szłam z nimi do kosmetyczki, teraz sama to robię:)
Pamiętam że babcia mnie za nie chwaliła i kazała nie zakrywać grzywka.

I moje rzęski:



 Dodam że nigdy nie malowałam rzęs ani brwi, nawet henna bo po co? Skoro są czarne:)
Widzę że kuracja dla włosów ( Pokrzywka między innymi i olejek którym je czasem smaruje daje efekty) w, końcu tak nie wypadają :) I mimo że je trę, niestety taki nawyk, nie łamią się:)



Pozdrawiam:)
Angel-a

9 komentarzy:

  1. marze o takich brwiach ;( moje niestety są rzadkie i wyłysiały; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć takie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. btw. zapomniałam napisać, że paczka już w drodze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. rzęsy cudowne :) takie długaśne

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny rzesy, ja ma jasne brwi do ciemnych włosów i podmalowuje je cieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne brwi,też chcę takie :) Ja mam ciemne włosy i rzadkie,jasne brwi,więc wygląda to trochę nieciekawie.Nie przepadam za malowaniem ich,bo zawsze boję się,że przesadzę z cieniem albo kredką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post:):):)
    zmotywowałaś mnie

    OdpowiedzUsuń