Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Maska ALterra aloes i granta

Maska Alterra aloes i granat , nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych.

Skład i opinie z wizażu

Moja opinia:

Opakowanie:
Wolę tubeczki, jakieś poręczne są
Zapach
Cudowny, długo utrzymuje się na włosach
Konsystencja:
Gęsta, nie spływa z włosów



Efekty:
Tu już są schody.
Pierwszy dzień po umyciu-są super, nawilżone, pachnące, genialne!
Drugi dzień-suche, nieokiełznane, w ogóle odwrotne z dniem powszednim
Plusy:
+zapach- prześliczny, długo się utrzymuje
+konsystencja-gęsta, nie spływa z włosów
+wygodna tubka
+pierwszy dzień po jej zmyciu, super włosy nawilżone,ale taki efekt daje mi na dwa dni i  dłużej płyn fur mama i Balsam aloes i jedwab
Minusy:
-efekt nawilżenia nie utrzymuje się na drugi dzień po myciu
-przyprawia mnie o stargane nerwy przy czesaniu- siano na następny dzień które możecie zobaczyć TU

Podsumowując:
Mimo iż wielu włosomaniaczką służy ta maska, mi  w ogóle nie odpowiada. Potrzebuję kosmetyku który będzie nawilżał na więcej niż jeden dzień ponieważ myję głowę co dwa/ trzy dni. Te które myją codziennie, nie mają  tego problemu i im ją polecam.

Czy kupie ponownie: NIE

Łączyłam ją z kompresem ae tak nic nie dało, spróbuje połączyć z Ziają zobaczymy co to da.Najwyżej będę używać pod olej, lub do pierwszego O w OMO.


5 komentarzy:

  1. Ja ją uwielbiam :)
    Świetnie , ale to na prawdę świetnie działa w połączeniu z odżywka w ''rybkach'' gall

    OdpowiedzUsuń
  2. może nadaje się tylko dla dziewczyn, które myją włosy codzinnie? Ja aktualnie testuję osławioną Isanę z olejem z Babasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją mam i nawet nawet, nie taki szał jak balsam mrs.potters ale też dobra:)

      Usuń
  3. zostałaś oTAGowana :) szczegóły: http://karolingowoo.blogspot.com/2012/06/propozycja-nowego-tagu.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jej używam,ale nie wiem czy kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń