Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

wtorek, 12 czerwca 2012

Hair Projekt nr. 1

No więc realizuje akcję włosową:) Dziś nr.1















 Nie rozczesane z warkocza całodniowego
 Rozczesane grzebieniem z szerokimi ząbkami
 Jak wyżej:)-lampa błyskowa
 Rozczesane szczotką z włosia dzika:D
Spięte, by mnie nie wkurzały:) - lampa błyskowa

















Dzień wcześniej były myte, po oleju moim ulubionym zestawem póki co;D

5 komentarzy:

  1. Śliczne masz te włoski :)
    Tak sobie własnie czytam Twój plan działanie :) Ja własnie am przerwę w piciu pokrzywy. Farbować nie farbuję :) Jantar tez stosuję hehe. Olejuję przed każdym myciem no chyba , że nie mam czasu ;/ Składów nauczyłam sie czytać poprzez analizowanie na blogu składów masek , szmaponów i odżywek , których używam i Tobie równiez polecam ten sposób :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne po rozczesaniu szczotą z włosia! noż przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne długie włosy,moja siostra ma takie ale czarne ;)Jak dla mnie za długie,ale każdy lubi coś innego :)

    OdpowiedzUsuń