Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 27 czerwca 2012

Żelatyna?

Zainspirowana między innymi tym WPISEM pomyślałam że to świetny pomysł. Drożdże dla mnie są okropne! Nie dam rady się chodź trochę przemóc, no może spróbuje zrobić z nich maseczki jedynie:)
Więc zobaczymy , tylko zakupię - jeśli mam to nawet lepiej;p I do roboty!:D
                                                                                                 Źródło

4 komentarze:

  1. Ja od jakiegoś czasu sie do niej zabieram ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po pierwszym kubku mówię jest OK -nie czuć jej w ogóle więc DAM REDĘ!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. moja siostra posiłkowała się jedzeniem żelek z biedronki, efekt był widoczny :p

    OdpowiedzUsuń