Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 13 czerwca 2012

Musiałam...;p

Chyba zwariowałam ileż można kupować tych kosmetyków.;p Wszystko przez to że naoglądam się recenzji i też chcę spróbować;]
eh;p
1.Jantar-bo uwielbiam go za to że moje włosy się nie przetłuszczają :D
2.Eliksir Green Pharmacy-Eliksir ziołowy w sprayu do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych- bez alkoholu, będzie świetna mgiełka, spróbuje tez wcierać
3.Oliwka fur mama na rozstępy- bo moja niebieska się kończy a ta ma wspaniałe oleje które służą moim włosom
4.Pokrzywka-mam też sypaną, ale będę pić raz tą raz tą - w saszetkach lepiej mi smakuje:)









Ajajajaj, już koniec! mam zapasy. Trzeba wykończyć co się ma;D

3 komentarze:

  1. Ja już mam 3 opakowanie jantar ;)
    Pokrzywę mam własną suszoną,ale jak na razie z niej robię płukanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy by zzieleniały po płukance więc pije jedynie^^

      Usuń
  2. Mam jantar :) W pokrzywie mam przerwę , a resztę chcę mieć !:)

    OdpowiedzUsuń