Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

sobota, 30 czerwca 2012

Hair Projekt nr5

Więc nr.5
Moja fryzurą z dzieciństwa był,,,,BOB
Całe moje dzieciństwo byłam strzyżona na boba, dlaczego?
Bo mama kazała, mówiła ,, Masz cienkie włosy więc MUSISZ mieć krótkie!''
I tak zostało przez dłuugi czas, dokładnie do 4 podstawowej, wtedy zaczęłam zapuszczać włoski, mama przestała się nimi interesować więc mogły śmiało rosnąć.

Nawet w komunii miałam krótko ścięte włosy z opaską w różyczki, mam tylko zdjęcie z rocznicy, rok potem, ale niewiele są dłuższe od poprzedniego roku.
BOB jest fryzurą którą wspominam, ciągłe wizyty u fryzjera i narzekanie mamy, (że mam bardzo niepodatne włosy i nic innego nie można z nimi zrobić więc tylko trzeba ścinać) teraz już lepiej się układają.
Wtedy nie miałam jej to za złe, nie obchodziły mnie one za bardzo, dopiero potem..., ale to już w historii włosowej:)
Zdjęcie: 9 i 6 lat
 

7 komentarzy:

  1. tez mialam boba w dzieciństwie- teraz sie śmieje ze wyprzedziłam Rihanne. Najpierw ja sie tak obciełam a później ona o de mnie odgpiła

    OdpowiedzUsuń
  2. też przechodziłam przez boba z grzywką w dzieciństwie, również za sprawą mamy :)
    ale ta fryzurka bardzo Ci pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy tak, miałam jeszcze piękną buzinkę różowiutką bez pryszczy itp.:)

      Usuń
  3. ale śliczna dziewczyna! a to zdjęcie z Komunii masakra, zjadłabym Cię ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego matki tak bardzo lubią ścinać swoje dzieci na boba z grzywką? :D Ja miałam tak samo,ale tylko do 5 roku życia,dlatego nie bardzo pamiętam ten fryz.Wcale nie masz cienkich włosów,są piękne :)

    OdpowiedzUsuń