Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

sobota, 23 czerwca 2012

Sposób na pianę

Więc od dłuższego czasu myję głowę Płynem fur mama BD, jest zbawienny dla mojej skóry głowy:)
Abym mogła cieszyć się pianą i jak zawsze - oszczędna ja - pogrzebałam w internecie i pewna blogerka podsunęła mi pomysł:)
Kiedy dość dawno, farbowałam głowę Pianką do koloryzacji tą oto:
                                                                                                   Żródło
Farba miała bardzo ładny odcień na moich włosach, piana w ogóle się nie kończyła O.o ale niestety... nie pofarbowała moich nieszczęsnych odrostów;/

Jak widać posiada pompkę do piany, umyłam ją i schowałam - wiem jestem chomikiem;p


Ostatnio sobie o niej przypomniałam i postanowiłam tak spieniać Balsam BD
 


Działa idealnie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz