Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

czwartek, 21 czerwca 2012

Farbowanie z 16 czerwca:)

Więc, nie miałam czasu na posty.
Byłam u narzeczonego pomagać przy sianokosach:)
Farbowałam odrosty w sobotę:) moją farbą która bardzo przypadła mi do gustu już od dawna.
Moje włosy były trochę przesuszone ale następnym razem nie zostawię ich na długości nawet na 5 minut;p
Miałam problem bo nie wzięłam żadnych kosmetyków do Mojego TŻ.
Kupiłam odżywkę w pobliskim sklepie - Nivea long hair i nią myłam ale ledwo ratowała moje włosy które domagają się oleju;D
Dziś mogę je naolejować na dzień - resztę dnia  i noc;D


Moja farbka która stosuję od pewnego dłuższego czasu, nie spala mi włosów i nie przesusza jak robią mi to inne farby, na dodatek dobrze się trzyma mimo, że się trochę wypłuka dalej ma odpowiedni dla mnie kolor:):
 


Moje odrosty:
 
 Widać jak ,,krzywo'' rosną mi włosy;p
 Wyhodowane od 27 kwietnia.
Na zdjęciach mój kolor trochę inaczej wygląda:)







Farbowanie:
 


A i jeszcze podcięłam ok.1cm włosów z długości, może trochę więcej - wkońcu się odważyłam:) Ale to pokaże w fotorelacji:)
Teraz sięgają 1cm za talię przy moim wzroście 170cm :)
Jak je zmierzę to napiszę - jakoś mam lenia;D

6 komentarzy: