Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

sobota, 1 września 2012

Wielka paczka=wielka radość

Ostatnio wygrałam rozdanie u Donny, z czego jestem niezmiernie szczęśliwa:)
Dostały mi się naprawdę cudeńka!
Paczka doszła w czwartek:) 

Istne skarby!
Cieszę się z każdego produktu bo każdy się mi niezmiernie przyda.
Nade wszystko jestem zadowolona z olejku z Green Pharmacy który już dawno chciałam przetestować ale nie miałam okazji kupić:)
Dziekuje za miłą niespodziankę:)
Będzie co testować.
Pozdrawiam:)





18 komentarzy:

  1. ale wielka paka :) zazdroszczę olejku GP z papryką, też chciałabym go wypróbować, ale niestety udało mi się zdobyć tylko wersję ze skrzypem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te chusteczki Alterry. Kupiłam je wczoraj na promocji w Rossmann. Ten biosilk ma alkohol w składzie. Używałam z 2 opakowania jego zanim to odkryłam :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie testowania, a testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAA oddawaj ! ;D uwielbiam paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak sprawdzi się olejek GP :) też chciałabym go wypróbować, ale muszę najpierw skończyć moje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że paczka doszła :) super, że się cieszysz :)
    ja sama tego olejku z papryczką nie używałam jeszcze, ale u mnie w jednym sklepie zielarskim jest go dużo na wystawie, więc na pewno go dla siebie też kupię... póki co mam wersje ze skrzypem
    mile widziane recenzje z kosmetyków ;p
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz szczęście do rozdan ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci szczęściaro! Kosmetyki bardzo fajne,tylko testować :D Daj znać za jakiś czas,jak tam olejek z papryką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te maski są świetne i mają niską cenę! Polecam :)
    ja rowniez jestem wlosomaniczka i zapraszam do mnie na pierwszy efekt kuracji po 2 miesiacach :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, gratuluję wygranej ;) Pokaźna paka :P


    PS U mnie konkurs, jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam :) Może i tym razem się uda ;)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń