Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

poniedziałek, 3 września 2012

3 tygodnie z SkrzypOptima

Weselicho się udało :)) 

Nigdy nie brałam żadnych suplementów.
Więc nie wierzyłam za bardzo w ich działanie, podchodziłam sceptycznie.
Poza tym nie lubię się truć. Nauczono mnie (moja mama pielęgniarką) że leki bierzemy tylko w ostateczności.
Więc całe moje życie brałam lek tylko gdy ból był nie do wytrzymania.
Nigdy nie byłam w szpitalu, nie mam alergii, przewlekłych chorób.

Jedyną (obecnie) powracającą chorobą jest zapalenie pęcherza - gdy już raz zachorujemy, powraca.
W ostatnim tygodniu miałam właśnie zapalenie, boli niemiłosiernie.. nie miałam tabletek więc wyleczyłam się naturalnymi metodami:
-nasiadówka - zaparzyć szałwie, rumianek i siadamy do miski z ciepłą wodą z wywarem
-picie dużej ilości wody, zwłaszcza z cytryna (wstrętny smak;/) która zakwasza mocz
-ciepłe okłady (termofor, butelka z gorącą wodą)
-sikać gdy tylko najdzie potrzeba- boli ale trzeba
-herbata z pokrzywy-oczyszcza,działa moczopędnie
Teraz profilaktycznie przez 2 dni mama kazała brać tabletki, by nie było nawrotu, chodź ból już minoł:)

Ale to nie o tym miało być:

SkrzypOptima- suplement diety
Jak stosowałam?
1 tabletka na dzień, przez 3 tygodnie, byłam systematyczna

Minus:
Strasznie ciężko się przełyka, jest ogromna jak dla mnie, wygląda na antybiotyk, czy\ułam ją w przełyku jeszcze z 5 minut po połknięciu

Co zauważyłam?
Po pierwszych 3 dniach zauważyłam, że moje włosy przestały wypadać, naprawdę mnie to zdziwiło.
Nie sądziłam że aż tak dobrze się spisze.
Co prawda, używałam też maski łopianowej, która wspomogła efekt.Wypadanie opanowałam, zobaczymy ile efekt się utrzyma:)
Lotion był zaczęty później więc nie mogę powiedzieć że to jego zasługa.

Większy przyrost?
Może z 1 milimetr,2 na głowie. Natomiast brwi  i włosy rosnące w miejscach gdzie tego nie chcę, rosły bardzo szybko, aż mnie to denerwowało. Paznokcie bardzo się poprawiły z czego jestem zadowolona:)

Teraz robię przerwę następne 3 tyg., mój organizm ma to do tego,że za szybko się przyzwyczaja. Musi odpocząć.
Mimo iż suplement kupiony w biedronce a nie w aptece, jestem zadowolona z jego efektów.

Pozdrawiam:)






17 komentarzy:

  1. A ja biorę 2x dziennie i zero efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. tez nie lubie lykać suplementów;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie im mniej tabletek tym lepiej, ale czasem trzeba wspomóc organizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej te tabletki były po 10zł/op. a teraz po przecenie widziałam je za 7zł ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zauważyłam:) Kupiłam ostatnie opakowanie:)

      Usuń
    2. U mnie jest sporo opakowań. Tylko kasy brak ;c

      Usuń
  5. Mi niestety zawsze brak systematyczności:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mialam kilka razy to zapalenie. Pierwsze z krwia i pobytem na pogotowiu :/. A ja w sumie mam tak, ze po duzej ilosci herbaty z cytryna mnie boli :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy skrzyp nadal jest w Biedronce,dawno nie byłam,muszę zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie tak myślałam, że kupione w biedronce :) trzymałam je w ręce, ale jednak coś mnie podkusiło i odłożyłam
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  9. za jaką cenę kupiłaś ten skrzyp optima? :) Moja skrzypowita właśnie się skończyła więc mogę pomyśleć o czymś innym:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku była za 10zł teraz jest po 7zl jeśli jeszcze zostały bo dorwałam ostatnia paczkę:)

      Usuń
  10. Ja zaczęłam pić skrzypopokrzywę, mam nadzieję, że pomoże na wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kochana wiem ,co to zapalenie pęcherz,co to za ból,nawet płakać nie ma się siły

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zazwyczaj nie biorę żadnych suplementów więc na mnie działa:)

    OdpowiedzUsuń