Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 10 kwietnia 2013

Farmona, Farmona, Herbal Care, Odżywka do włosów cienkich i delikatnych `Żeń - szeń`


Skład i opinie z wizaż

Moja opinia
Opakowanie
Miękka tubka, ja nie lubię takiej formy, nigdy nie umiem wycisnąć do końca;/
Konsystencja
Gęsta, białego koloru
Zapach
Bardzo ,,żeń-szeniowy", wyczuwalny i zostaje na długo na włosach
Wydajność
Wydajna
Cena/Dostępność
ok 8zł / Drogeria Kosmyk
Pojemność
200ml
Działanie
Zakupiłam ją gdy tylko była dostawa. Były również jej siostry - lniana, skrzyp i rumianek - który osobiście kocham.
I jak się sprawowała?
Typowe u moich włosów - znów zero;]
Zalety:
-gęstość- bardzo gęsta, treściwa, z proteinami, wydajna
- cena - jak dla mnie odpowiednia

Wady:
-nic nie robiła z moimi włosami, jedynie zapach zostawał na moich włosach - końcówki były nijakie i suche, a reszta włosów  nic kompletnie, 
-zapach - za długo na włosach się utrzymywał, a kwiatkami nie pachnie niestety, przyzwyczaiłam się ale chyba lubemu śrendio odpowiadał ( dusił się nawet jak Khadi powąchał :D)
-miękka tuba - dla mnie przy takiej gęstości odżywki to okropne - ściskać mokrymi rękami mocno tubkę to nie dla mnie, w ogóle wole rzadsze bo łatwiej mi je rozprowadzić mimo, że mniej wydajne
Neutralnie:
-dostępność - nie wszyscy maja dostęp do tej serii
Wykończyłam resztkę na skalp, podczas maskowania - tam się dobrze spisywała:)
Czy kupie ponownie?
Tej raczej nie, może skrzyp i też na skalp wykończę. Rumianek za to na pewno:)
Czy polecam?
Polecam spróbować bo  u wielu sprawdziła się b.dobrze;)
Moje włosy są wybredne i niestety nie wszystko im pasi ( przykład Jantar- zupełnie nic)
Pozdrawiam;)

22 komentarze:

  1. czekałam na recenzje tej odzywki odkąd zobaczyłam ja w twoim zakupach.Szkoda,że się nie sprawdziła ,ale ja jak ją kiedyś może znajdę u siebie w mieście kupie ją tak do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są bardzo wybredne, co u mnie sie nie sprawdza u większości tak. Więc polecam i tak spróbować;)

      Usuń
  2. Ja jej nie miałam , ale widziałam w sklepie :) póki co nie skuszę się na nią, bo ograniczam kupowanie :) zużywam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu zakupiłam trzy odżywki z tej serii ale jeszcze nie miałam okazji ich użyć(wykańczam inne). Ciekawa jestem właśnie tej z rumiankiem, choć na cuda nie liczę. Ale patrząc na skład, który jest zachwycający swoją drogą, kto wie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rumiankowa działa ale tylko d/s - jako b/s robi mi puch;d
      I jest bardzo specyficznym przypadkiem bo moje włosy rumianka nienawidzą i strasznie sa po nim suche;d

      Usuń
  4. Szkoda , że się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, może spróbuję kiedyś. Też nie przepadam za takimi opakowaniami. Czasem z mokrą głową szaleńczo szukam nożyczek, aby opakowanie rozciąć i wydobyć produkt do końca - sporo go zawsze zostaje. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakby mowa o mnie;D
      Szału zawsze dostaję gdy muszę je zaleźć i wyjść szybko spod prysznica bo oczywiście są w najdalszym kącie łazienki ;d

      Usuń
    2. Hahaha :D no i tak to jest z tymi tubami. :D

      Usuń
  6. A ja właśnie miałam wypróbować, bo aktualnie dobijam do końca z moją odżywką :( teraz już sama nie wiem co kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To głównie zależy od Twoich włosków:)
      U mnie jest zasada niestety - co u większości dobre u mnie nie;)

      Usuń
  7. U mnie sprawdza się całkiem ok troche nawilża, ale szału wielkiego nie ma. Myślę, że raczej nie kupię jej ponownie chyba, że na dłuższą metę poprawi stan moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam ją kiedyś, ale nie kupiłam... jak skończę połowę odżywek to się za nią zabiorę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ,że ta odżywka ma tyle wad :( Miałam ją kupić, ale chyba się jeszcze z tym wstrzymam :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, po opakowaniu widać jaki zawód wywołał emocje. Biedna odżywka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam lnianą i byłam zadowolona. Chciałam również wypróbować wersję z żeń szeniem, może kiedyś kupię. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  12. A zapowiadała się tak dobrze... No cóż. Ogólnie blond włosy są wybredne i ciężko im dogodzić:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno się nie skuszę.
    Nie potrzebuję takich średniaczków. Mam sporo odżywek, które na prawdę ,,coś dają'' moim włosom. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, a myślałam że te odżywki są fajne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ją kocham, świetnie skręca mi włosy, są po niej bardzo, bardzo błyszczące, ale każde włosy lubią co innego :) Rumiankowej chciałabym spróbować.

    OdpowiedzUsuń