Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 1 maja 2013

Zapuszczanie - Maj

Z kwietnia jestem tak średnio zadowolona.
Przyrost : 1,3 cm - jak dla moich włosów to bardzo dużo
Wspomagacze z kwietnia::
1.Saponics: nie dokończyłam ,olałam go - wkrótce zrecenzuję.
2.Rzepa- dokończyłam na początku miesiąca - czyli może 2 razy użyłam, tym razem nie przyspieszyła porostu
3.Seboradin z czarną rzodkwią: męczę go, jakoś nie miałam ochoty go zużyć
4.Kozieradka: ją uwielbiam za przyspieszony porost, zapach już mi nie przeszkadza, jakoś  go nie wyczuwam. W zimie było gorzej - czapki;)

Wspomagacze maj:
1.Seboradin: no muszę go wykończyć - już u mnie nie działa - tylko śmierdzi, wole by nie zakisł mi w szafce
2.Kozieradka: dalej będę ją wcierać- dzięki niej moje włosy rosną do tych 1,3cm (dla mnie to chyba już max)
3.Khadi: wkrótce zrecenzuję, u mnie bez szału co do porostu 
4.VitalissOptima: sa w innym pudełku, przesypałam. Musze dokończyć też;d

To tyle. Mama nadzieję, że włosy się nie obrażą i będą rosnąć:)
Pozdrawiam;)



24 komentarze:

  1. Zdałam sobie sprawę, że nie powinnam narzekać na swój przyrost :) Nie doceniałam tego, co mam.
    A co do Seboradinu z rzodkwią- nie dziwię się, że nie miałaś ochoty go wykańczać :D Śmirdziało cholerstwo, jak je miałam, niemiłosiernie. Musiałam go wylać takie było nie do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli by działał to by mi zapach nie przeszkadzał. Ale nic nie robi i temu mi się nie chce go zużywać;/

      Usuń
  2. No to czekamy na recenzje :)
    U mnie kozieradka nie przyspieszała porostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja tak trochę nie do tematu- jak zrobiłaś takie ładne fale na zdjęciu po lewej? (Chodzi mi o to z zimą w tle.) :D Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Literówka*
      Moje włosy niestety kręcą się tylko gdy chcą;)
      Akurat wtedy zrobiłam koka na dole - na czubku głowy mi wygina włosy. Chodziłam tak chyba pół dnia i rozpuściłam;)

      Usuń
  4. Seboradin faktycznie śmierdzi okropnie. U mnie też ciężko z przyrostem, moje kłaczki bardzo wolno rosną :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze trochę i będą CI rosły 1,5cm trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę zacząć kurację kozieradką :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi kozieradka wgl. nie przyspieszyła porostu ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak sądziłam, dopiero po 2 miesiącach i porównaniu odrostu zauważyłam że to ona;)

      Usuń
  8. Zacznę kurację kozieradką i mam zamiar kupić Joannę rzepę-kurację-dawno jej nie miałam.Twoje włosy nie obrażą się-przy takiej pielęgnacji będą wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. kusi mnie kozieradka :) chyba sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Kozieradkę też lubię aczkolwiek nie wiem czy przyspiesza mi porost, bo równocześnie piję też siemię lniane. Dołączyłam też do tej 'kuracji' CP i mam nadzieję, że za jakieś 3 tygodnie zobaczę pierwsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam zrobić kolejne podejście do kozieradki, ale jakoś brak mi samozaparcia, żeby przygotowywać miksturę. :< Bu.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie włosy rosną jak na drożdżach, sama nawet nie wierzę, że aż tyle ,,podskoczyły''.
    Mam nadzieję, że uda się się z nich ,,wykrzesać'' jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam miesięczny przyrost 2 cm i nie stosuję żadnych wcierek i innych "poganiaczy" wzrostu :) minusem tego jest niestety odrost i częste wizyty u fryzjera bo rozjaśniam włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę:D Też bym chciała taki przyrost:)) Musisz mieć dobre geny. E tam odrost zawsze pofarbisz - w końcu to nowe włosy:D

      Usuń
  14. Zastanawia mnie czy kozieradke mogę kupić gdzieś stacjonarnie @.@(jeszcze nie szukałam xD)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi przyrost baaardzo zwiększył Exagon - 2 cm miesięcznie. Zapuszczam od marca i efekty są coraz bardziej zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń