Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 5 lipca 2017

Aktualizacja włosowa ~Lato 2017

Niestety mój czas został ograniczony sprawami zawodowymi dlatego nie mam nawet czasu i siły napisać cokolwiek. Głównie ze względu na dojazd do pracy po którym jestem padnięta.
Ale dość marudzenia!
Włosy rosną sobie dalej, podcinam systematycznie co miesiąc 1 cm a ostatnio zaszalałam i podcięłam je dodatkowo 4 cm;))
Przez co trochę do tyłu jestem z przyrostem (info, moje włosy rosną max 1,3cm na miesiąc) ale za to końcówki mi się zgęstniały;)
Jednak rozleniwiłam się ostatnio i nie olejowałam ich :( przez co straciły swój blask i mięsistość, na szczęście w porę się zorientowałam i ruszyłam z pielęgnacją na nowo!
Tak wygląda ich długość:

Wybaczcie tak wyglądają wczesnym rankiem;p
Jeśli chodzi o kondychę to trochę zmarniały ale już się ogarnęłam i sądzę, że wrócą do poprzedniego stanu;)
W kucyku:


Jak to jest mieć takie długie włosy?
- mi osobiście nie przeszkadzają, spinam do pracy więc mam spokój,
- nie są mega gęste wie,c aż tak nie ciążą,
- trzeba uważać gdy się siada jak są rozpuszczone lub właśnie spięte w kucyk;
- najlepiej sprawdza się kok przekładany i zwijany i podpięty wsuwkami - nie obciąża mi cebulek;
- najgorsze są dla nich mocno ściśnięte koki i warkocz z kucyka bo strasznie ciągnie w dół;
- śpię z włosami zwiniętymi w chustkę -najlepiej rano wyglądają;
- niestety się nie kręcą - wszelkie próby spełzły na flakach z włosów...
- kok bez spinek i gumek je na tym etapie już odkształca (gdy były tak do pasa pięknie się falowały po nim)
Uff... w razie pytań odpowiem bo nic mi na tę chwilę do głowy nie przychodzi
Tak wiem, nie sa taflą - i nigdy nie będą, Nie są burzą loków - genetycznie niemożliwie, Nie są falami na morzu - niestety za długie by coś z nich powstało na ten kształt, Ale kocham je bo są moją ozdobą i radością i symbolem mojego wytrwania i uporu w dążeniu do celu;)
Dalej włosomaniuje tylko z różną częstotliwością, dalej pozwalam im rosnąć i dalej staram się o nie dbać jak umiem;)
Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. według mnie do ścięcia. Sama miałam długie jednak były z nieciekawej kondycji, ściełam 10 cm i sa piękne :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale autorka w żadnym miejscu nie pytała o to, jakie jej włosy są według Ciebie i co ma z nimi zrobić. Możesz sobie tę opinie mieć ale zachować ją dla siebie. Ona widzi, jakie są jej włosy. I chce takie mieć. Twoja opinia jest bez znaczenia, szkoda czasu na pisanie jej.
      Chcesz żeby Ci ktoś powiedział, że Twoje wcale nie są "piękne" jak twierdzisz, tylko do ścięcia?

      Usuń
  2. Piękne włoski i jakie długie ! Ja bym nie dała rady takich długich mieć :D Do pasa mi się marzą ale zanim urosną to się zestarzeje hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za długość, piękne :)

    OdpowiedzUsuń