Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

wtorek, 22 maja 2012

Moje obecne zapasy;p

No więc, tyle tego mam.. trochę za dużo ale szaleję i bankrutuje! wszystko chcę wypróbować ;p Koleżanka dziś jeszcze zakupiła mi jantar:D muszą ją ucałować:D bo ja nigdzie w drogeriach go nie znalazłam:D
Będą recenzję gdy tylko je skończe:

Szampony.
1. Alterra Kofeina i Biotyna-nowa zdobycz będę testować
2. Nivea-już go recenzowałam w poprzednim poście, jeszcze mi zostało około pół buteleczki:) Bardzo wydajny:)Stosuje raz na 2 tyg. - silikon
3.Szampon Rumiankowy Herbal Care- będzie recenzja jak skończe:) Piękny zapach, cudownie oczyszcza:)







Odżywki:
1.Naturia Joannna b/s miód i cytryna- na razie nie widzę efektów działania tej odżywki, zakupię niebieską i czerwona, może będą lepsze
2.Isana wygładzająca - genialna:) używam ją zawsze po myciu włosów
3.Serum Rzepa wygładzająco- wzmacniające do końcówek włosów - uwielbiam je, lepiej się sprawuje w moim przypadku niż to serum Apteczki Babuni:)
4.Wella color conditioner d/s - ratuje mnie z każdej opresji włosowej, bardzo wydajna, jeszcze pół butelki:)


Oleje.
1.Olejek pielęgnacyjny Babydream- bardzo lekki, delikatny, piękny zapach, chodź dziwnie się czuje bo go w ogóle nie czuję na włosach:)
2.Olejek Alterra do masażu Migdały i Papaja-nowy zakup:)












Maski:
1.Maska Alterra granat i aloes- fajna gęsta konsystencja, zapach cudowny:) efekty niewiem dopiero raz użyłam:) na razie bez szału
2.Kompres Babuni miód i proteiny mleczne- bardzo bardzo mocno nawilża aż za bardzo, nie należy nakładać u nasady włosa, efekt przetłuszczenia-murowany.Będę nakładać tylko na długość włosów.
3.Odżywka natychmiastowa -jeszcze nie wypróbowałam:)




Mgiełki;
1.Radical mgiełka wzmacniająca - używam jako wcierki ponieważ ma alkohol
2.Jantar mgiełka nawilżająco-ochronna- tylko na słoneczna pogodę, może kiedyś będę używać na włosy, chodź ma alkohol i się boje;p










I to tyle, faza testów jest, jeszcze mam kolejna Wishlistę:) Ale nie zwarjuje ileż można kupować, pierw skacze to:)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam serię szamponów herbal care :)
    Maska z alterry to mój KWC :P)

    OdpowiedzUsuń