Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

czwartek, 24 maja 2012

Pokrzywa


A więc w niedzielę 27 maja będzie miesiąc od kiedy piję pokrzywkę:)
W weekend nie mam czasu pisać więc napisze teraz.
Co zauważyła do tej pory:
-poprawa paznokci - nie łamią się tak i rozdwajają
-znaczne wzmocnienie włosów
-jakby mi zgęstniały trochę przy skalpie
-więcej mam witamin więc lepsza cera
-owszem pojawił się na początku wysyp ale minął - w końcu pokrzywa oczyszcza z toksyn:)
-smak tez mi bardzo odpowiada:)
Skrzyp pije sporadycznie raz na tydzień nie smakuje mi tak;p
Zobaczę jakie będą następne efekty z czasem:)
Jeśli chodzi o szybkość wzrostu-nie zauważyłam rosną mi średnio 1 cm na miesiąc i tak zostało. Widzę po odrostach, a farbowałam włosy : 26 kwietnia :)
Teraz stosuję Jantar może on coś da:)
Najbardziej cenie to że nie przetłuścił mi skalpu i ładnie pachnie póki co;p:)
                              https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRaYn8IvbEoGVCXaCVhx5SSNrboXZ9qRrS0EMWxWj1yiWZXuIZKSw

1 komentarz:

  1. Ja piłam pokrzywę - teraz mam przerwę ale od czerwca znów piję na zmianę ze skrzypem :)

    OdpowiedzUsuń