Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

czwartek, 18 października 2012

Otagowana:)

Zostałam otagowana przez Festir i MassieDran 
Dziękuję dziewczyny:*
Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG.
2. Napisz kto cię o tagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.
Pytania:
1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od maja 2012r staram sie publikować dosyć często i systematycznie:)
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Zależy od dnia:) Czasem od razu ale bywa ,że nie mam kiedy, pierw przeglądam posty blogerek równocześnie sprawdzając komentarze - by móc jak najszybciej odpowiedzieć na pytania:)
3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym że prowadzisz bloga?
Tak:) Wszyscy, mam 3 młodsze siostry który od razu wygadały rodzicom mój narzeczony też wie:)
4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?
Oczywiście włosowe:) Naturalna pielęgnacja, ciekawostki na temat włosów, cenne informacje, lubię oglądać aktualizacje i czytac recenzję - by wiedzieć co  bubel a co hicior:)
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Czasem, ich pięknych włosów i jak szybko im rosną! Ale cieszy mnie to, bo wnikam co używały- może na moje też podziała:)
6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie nigdy:)
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Oj z początku tak, teraz ,,staram sie'' być rozważniejsza i kupować tylko co konieczne:)
8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Hmm, wniosło nowe informację- a ja lubię wiedzę, na temat rozmaitych rzeczy, z czego się cieszę:)
Nauczyłam się czytać składy, wiem więcej o ziołach i różnych specyfikach, jak i o gospodarce organizmu-jakkolwiek to zabrzmi:)
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Same przychodzą :)
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie:)
Pytanie dodatkowe: Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?
W zasadzie, ty chyba nic, blog ma być dla autorki, ja jestem tylko gościem który nie zawsze musi mieć rację:)

Nie mam sił tagować, niech odpowie kto chce i czuje się zaproszony:)
Eh ta przeglądarka.. ładuje sie i ładuje..

Pozdrawiam:)


10 komentarzy:

  1. Tylko nie bądż zła-otagowałam ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, ze większość pisze, że zazdrości innym pięknych włosów.
    Cóż, nie dziwi mnie to :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy moge napisać że mnie oTAGowałas?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Angel! :):* chyba muszę znaleźć w końcu trochę czasu, aby odpowiedzieć na wszystkie tagi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ładuje się to i ładuje. Myślę że warto byłoby trochę zmienić szablon bloga i zabrać trochę tych linków/obrazków po bokach. U mnie strona zatrzymuje się i blokuje co chwilę.

    OdpowiedzUsuń