Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

poniedziałek, 30 lipca 2012

Wygraniowo

Ostatnio wygrałam Rozdanie u MArchewy o którym pisałam TUTAJ
Niestety nie było mnie w domu, jednak paczka doszła:) Siostra do mnie dzwoniła że jest:)
Na udowodnienie :
Zalogowałam się na stronie  IWOSTIN dostałam krem:)
Krem pod oczy liftingujący. Tylko że pisze na opakowaniu po 40 r.ż. Trudno, dam mamie:) I może zrecenzuję;)
Ale za nagrodę i tak dziękuję:)
Pozdrawiam:)


6 komentarzy:

  1. masz szczęście w rozdaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalogowałas się i dostałaś krem ? heh może mamie sie prrzyda :)
    I gratuluję wygranej w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to samo pytanie. Zalogowałaś sięi dostałaś krem? zawsze to krem jakiś dla mamy :))
    gratuluję wygranej :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń