Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

piątek, 25 stycznia 2013

Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych, BiowaxL`Biotica


Moja opinia
Opakowanie
Przyjemny plastikowy słoiczek, z wieczkiem na ,,klik'', choć miałam trudności z otwarciem. Trochę siły potrzeba.
Konsystencja
Bardzo gęsta, kolory lekko różowego.
Zapach
Przyjemny, nie nachalny, coś jak różany budyń.
Wydajność
Gęsta więc wydajna, czuć ją na włosach
Cena/Dostępność
Ja zapłaciłam ok 17zł w zielarskim / Dostępna podobno w Superpharm ( u mnie nie ma tej sieci sklepów)
Kupiłam w Zielarskim.

Działanie
Bardzo rozczarowałam się tą maską.
Miała głównie nawilżać, po to ja kupiłam dla moich suchych z natury włosów.
Jednak zamiast nawilżać, lekko przesuszała mi włosy.
Jak zawsze moim włosom nie pasuje to co ,,powinno'' pasować, sądziłam ze po tylu chwalebnych recenzjach sprawdzi się idealnie dla mnie. I znów rozczarowanie zachwalanym produktem:<
Stosowałam ok. miesiąc zawsze pod czepek na 30 minut.
Plusy:
-opakowanie z którego na pewno nic się nie wyleje
-zapach
-gęstość maski, wydajna aż za, bo bardzo cieszę się, że ją skończyłam
Minusy:
Po prostu u mnie nie działa jak powinna - czyli nie nawilża  mi włosów, a je lekko przesusza;/
- no i cena mnie jakoś nie satysfakcjonuje - może gdyby działała nie miałabym jej za złe.

Gdy do resztki dodałam keratynę i rumiankową odżywkę z H.C. były bomba!
Ale to głównie dzięki odżywce która potem solo dawałam i efekt był tak samo zadowalający:)
No trudno, nie dla mnie a dla mnie byc powinna;< 
Czy kupie ponownie?
Nie i nie ciągnie mnie już do innych z tej serii. Może kiedyś

Czy polecam?
Spróbować można, moje włosy są chyba zbyt wymagające.
Pozdrawiam:)

23 komentarze:

  1. miałam i też u mnie szału nie było :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie strasznie puszyła włosy :(
    były takie szorstkie i suche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie podobnie:< A nie wiem czemu skoro ma same nawilżacze:<

      Usuń
  3. Baaardzo średnia maska o obrzydliwym zapachu pudrowanych landrynek :/ Na moich długich, prostych włosach nie robiła nic!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda miałam (a właściwie mam i staram się jakoś zużyć) Biovax latte i też jakoś mi nie podeszła ta maska do końca... Aż strach próbować jakieś inne wersje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę sie ich obawiam, że znów wywalone pieniądze w błoto będą.

      Usuń
  5. może spróbuj biovax do włosów wypadających:),taka zielona,ja ją uwielbiam po niczym mi się tak super włosy nie rozczesują jak po tej masce,są miękkie,nieobciążone i co najważniejsze nawilżone bo ja również mam suche z natury :( ale każde włosy są inne,kiedy kupowałam również zastanawiałam się nad tą ale jednak wzięłam tą do wypadających i słabych :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją i strasznie podobał i się jej zapach kojarzył i się z brzoskwiniami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie sprawdza się rewelacyjnie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo :) Podobnie jak wersja do ciemnych i Latte :) Kocham L'Bioticę :D

      Usuń
  8. Ja mam wersję do włosów ciemnych - jest bardzo fajna
    Mam też nowość keratyna i jedwab, ale jeszcze nie otwarta.
    Ogólnie i tak są o niebo lepsze niż Pilomwax

    A jestem też zachwycona działaniem Jasmin z Kallosa

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jej jeszcze, ale lubię Biovaxy, więc i na tę się w końcu skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja ją lubię, nie tak bardzo jak niebieską, ale pasuje mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja po jakimś czasie stwierdziłam,że maska była bardzo ok, ale ciągle szału nie ma.... więc szukam maski idealnej. Skończyłam kallosa, teraz nie wiem na co się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, to się zdziwiłam! Bo wiele pozytywnych rzeczy słyszałam o tej masce, a tu niespodzianka! Nasze włosy są jednak wymagające :D Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o innej z tej serii, moze kiedys kupię, ale pewnietylko te małe saszetki na spróbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię maski Biovaxa :) zawsze kupuję w superpharm na promocji za 12,99 ;)) ta średnio mi przypadła do gustu, najlepsza jest do włosów ciemnych ( oj, co ona robi z moimi <3) , fajna też do wypadających :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tę maskę i ją pokochałam! Cudnie nawilżała i wygładzała moje włosy. Jak widać na każdego działa co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi te maski bardzo pasują. Ale każde włosy są inne. Mi nie pasują olejowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauważyłam, że biovaxa albo się kocha, albo nienawidzi :) U mnie świetnie podkreśla skręt.

    OdpowiedzUsuń