Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

wtorek, 22 stycznia 2013

Fryzura XXVII +tag

Jak dla mnie jakoś specjalnie pięknie nie wygląda, ale zrobiona była w celu pokręcenia włosów.
Niestety nie udokumentowałam skrętu po niej:<
Ale uwierzcie - skręcik jak ,ta lala':))
Czas wykonania: ok 10 minut
Robiona znów ,,na czuja''
Trochę moja mała główka źle wygladała, ale to tylko było na noc:)


Zostałam otagowa przez Hidoi-Hime, Dzięki;)
Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
 -pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
 -ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
 -nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
 -poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Niektóre fakty o mnie pisałam już w tym tagu: KLIK
Postaram się nie powielać:)
1.Na drugie mam Anna, a na trzecie..Adelajda - wiem niespotykane pośród tylu Weronik i Wiktorii które biorą dziewczyny zazwyczaj:)
2.Ukończyłam Liceum Plastyczne w Zespole Szkół Plastycznych w Bielsku-Białej- był to cudowny okres mojego życia, wiele się nauczyłam i poznałam wspaniałych ludzi,  których wspominam do dziś z wielką sympatią:)
3.Mój Luby uwielbia las, którym zaraził i mnie, prawie co weekend spacerujemy po lesie wypatrując zajęcy, lisów i saren które b.często spotykamy
4.Uczę się jeździć na biegówkach - nie idzie mi najlepiej, dopiero 2 zimę mam narty na nogach, może w końcu załapię ale nie ma łatwo.. za to pestką jest dla mnie jazda na łyżkach:)
5.Mam szynszyla - Likier, kanarka Karmel - oba pupile dostałam od lubego, mój Karmel śpiewa cudownie nawet w zimie, oprócz ich w moim domu jest Pies - Laki, kot-Luna i rybki:)
6.Kocham muzykę , nie rozstaję się z moim mp3:)
7.Mam ok 168cm ale w realu wyglądam na wyższą na 170cm, ważę od dawien dawna ok 54-55kg, moja waga jakoś się nie zmienia, mimo że, żrę jak opętana czasami, zwłaszcza słodycze
- dzień bez cukierka to dzień stracony :D
Moim największym atutem są moje nogi które są naprawdę długie no i szczupłe, jedynie je eksponuję, i jestem z nich dumna:)

No to by było na tyle, nie taguję - chętnych zapraszam, pozwalam podpisać że to ode mnie tag - będzie mi bardzo miło:D
 Pozdrawiam:)


22 komentarze:

  1. fryzurka moim zdaniem idealna na wyjście a nie do spania:p chciałabym tak umieć.. ale nie wiem za bardzo jak to się robi;/ może jakiś tutorialek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę chętnego do robienia zdjęć to z przyjemnością;d nic trudnego;]

      Usuń
  2. Niesamowite... Na prawdę mam nadzieję, że kiedyś uda mi się chociaż częściowo tak dobrze pleść włosy tak jak Ty. Na prawdę, moje misterne zaplatanie, albo wychodzi krzywo, albo za luźno i po chwili praktycznie go nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kwestia wprawy, kilka razy zrobić i już się będzie udawało:)

      Usuń
  3. Świetna fryzura.Pierwszy raz czytam,że ktoś jest w miarę zadowolony ze swoich nóg no i super! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ja nawet ze zwykłym warkoczem mam problem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fryzura!
    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta fryzura i taka misterna :D Niemożliwe, ze zajęła Ci 10 minut! :P Ja 10 minut babrałam sie z warkoczem duńskim :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie było trudno, łatwiej niż z duńskim tylko trzeba mieć wyczucie w palcach:)

      Usuń
  7. Super Ci wyszła ta fryzurka, jestes fryzjerką?;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaa 10 minut?! mi zajęłoby to jakąś godzinę :) wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryzurka pierwsza klasa, sama się nie podejmę spróbowania. P.S. uwielbiam B-B :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ileż Ty masz tych włosów ;) pięknie Ci wyszła fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz zrobić tutoriala jak zrobić taką plecionkę na głowie?? :) ładnie wygląda i chętnie bym sprawdziła na swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne fryzurki.Kochana,zamówiłam olej khadi(tzn teŻ prezent od W.),możesz mi napisać jak sprawuje się u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co bardzo dobrze ale zostawiam go tylko na 2h bo boję się wypadania jak po GP:)
      Pachnie nie zbyt ładnie, specyficznie:) Jeszcze miesiąc nie minął więc o działaniu się wstrzymam z opinią:)
      Mam nadzieję że Ci posłuży:)

      Usuń