Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 16 stycznia 2013

Fryzura XXV

Nie będę jej nazywać, nie mam pomysłu;)
Tym razem gościnnie moja siostra : Klaudia
Inspirowałam się znanym obrazkiem w internecie, jednak zapomniałam jak dokładnie to miało być, a i tak efekt jak dla mnie zadowalający:) Dla mojej siostry również;)
Czas wykonania: ok 8-10 minut




I przy okazji pochwale się moim Khadi. Dostałam tez Hennę, na urodziny od Lubego :)
Pohennuje dopiero w lutym, gdy zafarbuje moje odrosty:)
Jakie są wasze opinie na tem tej henny?
Pozdrawiam:)

16 komentarzy:

  1. Mam mieszanke henny i cassi. Nadaje ona wlosom zlotego blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten olejek, ogranicza wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie bardzo żałuję, że nie mam pod ręką małej dziewczynki do czesania. Takie fryzury są zupełnie inne w odbiorze. Miało wyjść serduszko? Ale masz rację, że i tak jest ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało ale robiłam z pamięci i zmieniłam zupełnie:)
      Na szczęście mam 2 młodsze siostry:)

      Usuń
  4. serduszko:) b. ładnie wyszło:) ja zastanawiam się nad henną jasny brąz, ale jeszcze się waham, może po prostu zostawię włosy w spokoju i zrobi się naturalne ombre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się trochę przesuszu po hennie;p
      Nie wyszło zbyt sercowato ale jest ok;D

      Usuń
  5. pięknie to wyszło :) ja bym sie musiala napracowac z godzine, aby cos podobnego stworzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda ta fryzurka. No i siostra ma ładne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Zgodziła się o dziwo, głównie temu bo siedziała przed kompem;D

      Usuń
  7. widziałąm już wcześniej tą fryzurkę, jest słodka:) Na plenerze moja koleżanka chciała nas wszystkie tak uczesać, jak swoją 5-letnią siostrę:) Tylko że po 20 chyba nie wypada? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, jak uda mi się dobrze zrobić przedziałki to sama taka sobie zmajstruję:))

      Usuń
  8. ILE TWOJE WLOSY MAJĄ CM 80 CZY 77 ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie ok.70 cm, a 77cm to mój główny cel, a 80cm to cel 2- max do którego będę zapuszczać włosy, różnica między dwoma jest niewielka:)

      Usuń