Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

środa, 2 stycznia 2013

Nowy rok bieży...plany :)

Odpuściłam sobie aktualizację porównawczą długości z grudnia, nie widać przyrostu na zdjęciach.
Trochę suchych faktów :
Grudzień:

Przyrost: 1cm... Kulpol się nie spisał, ani GP który spowodował wypadanie;/
Wypadanie: strasznie zaczęły mi wypadać włosy 2 tyg temu;/ To moja wina stosowałam Olejek GP co mycie a podane jest 1/2 razy w tygodniu ja stosowałam 3. Mam mały prześwit - kółeczko między grzywką a resztą włosów.
Obecnie pomógł mi Seboradin który zahamował wypadanie
Objętość: Straciły 0,5cm z kucyka;/
Olejowanie: pokochały olej kukurydziany który jest cudny, zapach działanie mmm:) Wspomnę w recenzji.
Maski/Odżywki stosuję na przemian
Płukanki: pokochały naftową ale trzeba uważać - może wysuszać i działa u mnie tylko 1 dzień ;/
Baby hair's: Znów urosły nowe 1cm:)! - zasługa Kulpolu
Podcinanie: obcięłam boczne ,,pejsy'' które rosną o wiele szybciej niż reszta włosów:)

Podsumowując: Moje włosy nie lubia zimy xD A tak poważnie ciężko ją znoszą, grudzień nie był dla nich łaskawy.

Ale....

Znów zaczęły się ładnie kręcić po warkoczach! Juhu:) Sądzę że to dzięki farbowaniu:)


Plany na nowy 2013 rok:
Włosy
-zapuścić włosy do upragnionej długości czyli końca kości ogonowej, w tym roku mam nadzieję ją osiągnąć Więcej TUTAJ
-pielęgnować dalej i odkrywać na nowo co lubią a co nie moje włosy
-wydenkować jak najwięcej produktów
-nie kupować kosmetyków dopóki nie zużyję tych co mam - będzie ciężko;/
-zrecenzować produkty które używałam
-podciąć włosy po akcji zapuszczanie przynajmniej 1cm
Blog:
-starać się napisać zaległe pomysły na posty
-zrobić nową oprawe bloga
Licencjat:
W końcu wsiąść się porządnie za niego i napisać jak Pan Bóg przykazał
Garderoba:
Zamiast kosmetyków zostawiać pieniążki na ubranka:)

Na razie tyle, reszta wyjdzie w praniu:)
Pozdrawiam:)






20 komentarzy:

  1. ja też chciałabym wydenkować swoje zapasy, chociaż część :)
    spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi sie czy widze inny naglowek? (moze nie patrzylam uwaznie?.__.)
    Powodzena w postanowieniach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nowy, tylko jakoś mi sie nie podoba, mam zamiar zmienić:)

      Usuń
  3. Powodzenia w realizacji planów:) A włosy faktycznie pięknie falują po warkoczu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoje włosy mogłabym patrzeć i patrzeć.. ;)

    Ja też muszę wydenkować zapasy.. i osiągnąć wymarzoną długość!
    Powodzenia w realizacji postanowień

    +zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, nowy nagłówek.
    Powodzenia w realizacji planów! Twoje włosy pofalowane od warkocza faktycznie jeszcze bardziej przypominają anielskie włoski. :)

    Ja z okazji sylwestra podcięłam końcówki (nareszcie!).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaskoczona, że GP mogł przerzedzic włosy, nie zauważyłas po nim jakichs innych dodatkowych objawów? Jak swędzenie, wyuszenie skalpu, krostki albo nadmierne przetłuszczanie?

    A Twoje włosy, jak zawsze piękne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swędzenie owszem było;/ Lekki łupież zwłaszcza przy skroniach i na grzywce, w tych miejscach gdzie włosy mi się przerzedziły -czuje pod palcami:< Przetłuszczanie normalne.

      Usuń
    2. Wypadanie znikło gdy zaczęłam go mieszać z maceratem z łopianu i lauru i Seboradinem. Solo chyba się nie nadaje u mnie już.

      Usuń
  7. Podoba mi się nagłówek :) i Twoje włosy pięknie się kręcą
    Powodzenia i dużo szczęścia w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz tak piękne włosy ,że miło się patrzy,co do olejku-u mnie od początku wywołał wypadanie,podobnie jak Ty używam seboradin z czarną rzodkwią,dzisiaj W.kupił mi w ampułkach-cudne działanie!BUZIOLE

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz włosy
    rzeczywiście jak anioł :)i kolor i te fale po warkoczu i objętość super - to na pewno większa niż u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. No fale całkiem, całkiem :) takie naturalne...hmmm
    Plany fajna rzecz. Warto pamiętać, żeby żyć tak, żeby nie żałować. Ja wolę żałować, że coś zrobiłam niż, że czegoś nie zrobiłam.
    Całe życie przed Tobą. Włosy to Cię jeszcze przerosną. Powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie długieeeeee. Mój ideał długości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sie cudnie podkrecily :D

    OdpowiedzUsuń