Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Hair Project #15 Czego włosom nigdy nie zrobię

Zupełnie zapomniałam o tym podpunkcie, w końcu nadrobie:)
Więc zaczynamy:

1.Nie wygole sie na łyso, wiem że byłoby to mega zdrowe dla moich włosów i cebulek ale niestety moja mała głowa, wyglądałaby okropnie.
2.Nie zrobię sobie dredów-nie mój styl
3.Nie obętne na bardzo krótko- nie pasuje do mojego kształtu głowy.
4.Nie pofarbuje na czarno-wyglądałabym staro i blado. Jedynie wchodzi w grę blond , brąz no moze rudy;)
5.Nie zrobię warkoczyków na całej głowie - to nie dla mnie

6.Nie doczepie sztucznych włosów - nie potrzebuje tego.
7.Nie wygole boku - stanowczo nie dla mnie i mojego kształtu twarzy.
8.Nie rozjaśnie ich do bieli -  w ogóle sie mi białe włosy nie podobają
I to chyba tyle:)
Teraz musze się brać za naukę i  pisanie 2 rozdziału teori z licencjatu. Życzcie mi powodzenia, przyda się:)
Pozdrawiam:)


12 komentarzy:

  1. Ja też nigdy nie zrobiłabym żadnej z wymienionych przez Ciebie rzeczy ;)

    Życzę powodzenia w nauce i pisaniu, a ja biorę się za notatki ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla nie ludzie o naturalnie białych włosach są mega :) To najbardziej unikalny kolor włosów wśród narodów, piękny i niepowtarzalny. Nie podoba mi się to tylko wtedy, kiedy ktoś na taki kolor farbuje, zazwyczaj kończy się to kiepsko. Ja bym dała wszystko, żeby mieć mega długie, gładkie, białe włosy, ale mam ciemny blond niestety. Z resztą punktów się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej głowie taki kolor odpada.
      Natomiast podoba mi sie u siwiejących starszych osób ale tylko wtedy gdy całą głowe mają białą:))

      Usuń
  3. biały kolor włosów jest brzydki... blond rządzi:))
    a reszta choć ciekawie wyglądają to nie dla każdego są takie eksperymenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam dziewczynkę albinosa - nie wygląda to ładnie, wyglądaja na takie rzadkie;/
      Owszem reszta dla hardcorów;p

      Usuń
  4. Też w życiu bym nie zrobiła sobie dredów, wg mnie są obleśne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja o dreadach marzę ;) Chociażby o jednym z boku, a warkoczyki miałam swego czasu na głowie :D Również ścięcie na krótko czy łyso mnie przeraża xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się dready nie podobają wcale :/

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie z każdym punktem się zgadzam u Ciebie, za ładne włosy masz, żeby im robić krzywdę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z każdym podpunktem :) ja jeszcze bym sobie na pewno nie zrobiła trwałej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj taki wygolony bok nsjgorzej wygląda kiedy odrasta... blee ;/

    OdpowiedzUsuń