Wszystkie prawa autorskie do treści i zdjęć znajdujących się na blogu zastrzeżone. All rights reserved:)©

Translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Fryzura XXiV

Musze nadrobić zaległości z fryzurkami:)
Zwykła prosta fryzura dla wielbicieli końskich ogonów.
Ja za długo jej nosić nie mogę, bo głowa boli;/
Włosy przynajmniej nie latają jak oszalałe:)
Czas wykonania: 2/3 minuty
Warkocz można zwinąc i mamy koka:)




Przepraszam za jakość. Teraz trudno o dobre światło. No ten Aparat;/
Najważniejsze że widać .

P.S. Khadi doszedł, dla mnie smierdzi prawdziwym Jantarem- ale nie tym co kupujemy jako odżywka do włosów tylko prawdziwymi bursztynami zalanymi spirytusem- taka ,,nalewka'' rozgrzewa i leczy stany zapalne:) Oczywiście Khadi nie czuć spirytusu:)
Zacznę od lutego - chcę solidnie sprawdzić Seboradin:)

Pozdrawiam:)


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje fryzurki :) Tą akurat wczoraj miałam na głowie, na moje dwie lewe ręce jest w sam raz :)
    P.S super nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jakie długie włosy! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takiej długości włosów w sumie nawet najprostsze wiązanie wygląda efektownie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, widać mimo, że aparat odmawia współpracy. Bardzo lubię takie fryzurki ale w zimie odpuszczam sobie, bo gdy ściągnę czapkę to mam siano. A Twój wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge nosic takich fryzur przez moje odstajace uszy... ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba Twoj naglowek :D Jest swietnyy <3
    A wlosy masz jak prawdziwa anieliczka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoglądam smętnie na mój warkocz-Twój taki piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny warkocz,nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie taka fryzurke ale u mnie warkocz jest duuuzo krotszy i 'sterczy' :P u Ciebie efekt jest super :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny warkocz :) Ale i tak wole Twój holenderski :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny ten warkocz:)) a włosy widać że zdrowe i grube;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko dlugie wlosy !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, to ine ja rysowałam :3
    Co do sztuk plastycznych mam typowy antytalent.
    Obrazek został przeze mnie znaleziony w internecie^^'
    (ja sie param co najwyżej kolorystyczną obróbką nie sprawiajacych większych problemów elementów)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ostatnio moja ulubiona fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny i długi warkoczyk :)

    OdpowiedzUsuń